Masaj roci vulcanice

/    /  Masaj roci vulcanice

Cu mii de ani în urmă, civilizaţiile străvechi foloseau asocierea dintre masaj, căldură şi diferite tipuri de roci ca instrument terapeutic pentru a genera relaxare, echilibrare energetică şi curăţarea organismului de toxine.

Masajul cu roci vulcanice îşi are originea în India, unde cu mii de ani în urmă, oamenii călcau în diverse moduri pe rocile vulcanice încălzite de apele termale, la indicațiile unui tămăduitor sau vraci. În cultura terapiilor moderne, această practică a fost preluată şi transformată într-un ritual extins de care se poate bucura întregul corp.

Principiul de bază al acestei terapii este reprezentat de activarea meridianelor energetice prin care circulă energia la nivelul întregului organism, precum şi activarea chakrelor. În acest fel, energiile stagnante din anumite segmente sunt deblocate, efectul benefic fiind resimţit atât la nivel fizic, cât şi mental şi emotional prin redobândirea echilibrului şi armoniei întregului organism.

Aceasta formă de termoterapie presupune tehnici de masaj realizate cu pietre încăzite, din bazalt, de origine vulcanică, cu suprafaţa netedă şi diferite mărimi, adaptate zonelor de aplicare, ce au proprietatea de a reţine şi dispersa căldură la nivelul întregului organism.

– previne şi combate stresul, stările de anxietate, oboseală fizică şi psihică, favorizând odihna şi somnul;
– favorizează procesul de eliminare a toxinelor;
– îmbunătăţeşte elasticitatea tesuturilor moi (piele, muşchi, tendoane, ligamente, capsule articulare) prin stimularea producerii de colagen;
– stimulează circulaţia sanguină şi pe cea limfatică;
– diminuarea/ eliminarea durerilor cauzate de afecţiuni musculare şi articulare;
– stimulează activitatea rinichilor;
– accelerează asimilarea oxigenului şi ritmul metabolic la nivel celular;
– reglează tensiunea arterială;
– stimularea procesului de termoreglare periferică;
– efect de energizare şi stimulare a SNC;
– reglarea dezechilibrelor energetice.

– afecţiuni ale pielii: acnee, infectii, dermatite, răni deschise;
– afecţiuni cardiace grave;
– hipertensiune arterială;
– insuficienţă venoasă;
– AVC;
– sarcină;
– epilepsie;
– hipertiroidie;
– diabet;
– stări febrile;
– intervenţii chirurgicale recente;
– boli neoplazice;
– afecţiuni în care căldura poate înrăutăţi starea generală.