Lorem ipsum gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum. Sofisticur ali quenean.

Masaj reflexogen plantar

/    /  Masaj reflexogen plantar

Reflexoterapia reprezintă una dintre cele mai vechi forme de terapie pentru prevenirea şi tratarea unor tulburări sau afecţiuni, prin stimularea mecanismelor proprii de funcționare ale organismului astfel încât să se ajungă la autoreglare, abordarea holistică reprezentând principiul de bază în elaborarea schemelor de tratament.

Masajul reflexogen plantar se bazează pe relaţia reflexă dintre anumite puncte situate la nivelul tălpii şi organele corespunzătoare acestora. Talpa piciorului este o reflectare fidelă a corpului omenesc, la nivelul ei aflându-se puncte de proiecţie ale organelor interne, glandelor endocrine, sistemului nervos, sistemului osos şi sistemului muscular asupra cărora se poate interveni în scop terapeutic prin masaj sau aplicare de presiuni.

Reflexoterapia îmbunătăţeşte toate funcţiile organismului, stimulează procesele naturale de vindecare, accelerează eliminarea reziduurilor metabolice, reglează circulaţia sanguină şi limfatică la nivelul întregului organism şi creează o stare generală de bine.

Reflexoterapia are un efect benefic imediat, creează starea propice aplicării tratamentelor medicale şi reprezintă partea complementară în tratamentul medicamentos şi/ sau chirurgical necesar în vindecarea suferinţelor organismului.

– reglează circulaţia sanguină şi limfatică la nivelul întregului organism favorizând eliminarea reziduurilor metabolice, buna circulaţie a sângelui fiind vitală pentru fiecare organ şi zonă din organism;
– tulburări endocrino-metabolice: anemia, deficienţe de creştere la copii, spasmofilia, reglarea menstruaţiei, tulburări de menopauză, disfuncţii sexuale, încetinirea degradării masei osoase în osteoporoză, tulburări de metabolism, diabet, imunitate scăzută;
– afecţiuni digestive: gastrită, ulcer, esofagită de reflux, constipaţie, diaree, hemoroizi, boala Crohn;
– afecţiuni hepato-biliare: hepatită cronică, ciroză, colica biliară;
– afecţiuni reno-urinare: cistită, colică renală, prostatite, enurezis nocturn, incontinenţă de efort;
– afecţiuni cardio-vasculare: hipertensiune şi hipotensiune arterială, ateroscleroză, angină pectorală, insuficienţă cardiacă, ischemie vasculară periferică, afecţiuni coronariene;
– afecţiuni ORL: rinite, sinuzite, alergii;
– afecţiuni respiratorii: astm, bronșită, BPCO;
– afecţiuni ale sistemului osos: artrite, artroze, leziuni de disc, lumbago, sciatică;
– boli autoimune: lupus eritematos, psoriazis;
– ajută la eliminarea stresului, migrenelor, vertijului, insomniei, oboselii cronice, depresiei, anxietății, atacurilor de panică;
– favorizează procesele cognitive.

– inflamaţia acută a varicelor, tromboze şi tromboflebite avansate, varice deschise;
– cangrene ale membrelor inferioare;
– febră mare;
– afecţiuni acute grave sau boli infectioase acute grave;
– afecţiuni cardiace grave;
– TBC;
– insuficienţă renală acută;
– hemoragii;
– ulcer varicos;
– sarcină;
– boli contagioase;
– infecţii cutanate, îmbolnăviri cauzate de ciuperci sau leziuni ale pielii în zona piciorului: tăieturi, crapături, arsuri, erupţii cutanate, negi plantari;
– contuzie, entorsă sau fractură la nivelul picioarelor;
– în urma consumului de alcool.