Masaj de purificare energetică, aromaterapie

/    /  Masaj de purificare energetică, aromaterapie

“Calea spre sănătate este să faci în fiecare zi o baie parfumată şi un masaj aromat” (Hipocrate)

Noţiunile de “forţă vitală” sau “energie vitală”, cunoscute în terapiile complementare sub diferite denumiri precum “chi”, “ki” sau “prana”, au la bază aceeași idee fundamentală: organismul viu conţine o formă specială de “energie” care animă corpul fizic, creează o legătură între corp, minte şi suflet, stimulându-ne emoţiile, gândirea şi creativitatea, influenţând starea noastră generală de sănătate.

Gândurile, sentimentele şi emoţiile produc tipare vibratorii în corpul fizic, dând naştere “corpurilor energetice” emoţional, mental şi spiritual. Slăbind energia vitală prin suprasolicitare, în lupta permanentă cu stresul, tensiunile, traumele, lipsa somnului, factorii de mediu, alimentaţia deficitară, poluarea, etc., echilibrul nostru se poate pierde.

Mintea, corpul şi spiritul contribuie în aceeaşi măsură la menţinerea unei stări fizice şi emoţionale bune. Dacă suntem sensibili la aceste schimbări, vom putea percepe lipsa de armonie şi echilibru cu mult înainte ca boala să se instaleze.

La baza acestei terpii se află ideea că întrucât corpul material este alcătuit de fapt din energie, el va răspunde la tratamente care folosesc “energia” pentru a stimula circulaţia “energiei” în corp, acordarea frecvenţelor minţii şi corpului prin detectarea fluxului de energie şi corectarea dezechilibrelor lui pentru a preveni îmbolnăvirea şi a sprjini procesul de vindecare.

Puterea terapeutică a masajului de purificare energetica este mult amplificată prin asocierea cu proprietăţile tămăduitoare ale uleiurilor esenţiale, masajul aromaterapeutic fiind una dintre cele mai eficiente şi mai benefice metode de aplicare ale aromaterapiei.

Aromaterapia este o terapie complementară holistică, o metodă de profilaxie şi tratament natural pentru o serie de afecţiuni fizice şi tulburări emoţionale şi energetice, ce utilizează administrarea controlată a uleiurilor esenţiale cu scopul de a promova, susţine sau restabili echilibrul sănătăţii fizice, mentale şi emoţionale.

Aromaterapia foloseşte proprietăţile terapeutice ale plantelor sub forma uleiurilor esenţiale care actionează asupra corpului la trei niveluri:
– farmacologic: moleculele de ulei absorbite prin piele sunt transportate de sânge către toate părtile corpului, unde acţioneză asemenea altor compuşi medicinali;
– fiziologic: fiecare ulei esenţial are anumite proprietăţi prin care influenţeazaă diferite funcţii ale organismului;
– psihologic: simţul olfactiv reprezintă uşa de intrare în sufletul nostru, mirosul fiind strâns legat cu acea parte a creierului (sistemul limbic) răspunzătoare nu numai de procesele olfactive, ci şi de formarea emoţiilor şi memoria senzaţiilor.

Prin prisma activităților noastre zilnice, intrăm în contact cu oameni care pot avea asupra noastră un impact energetic negativ, în funcţie de starea în care se află (supăraţi, obosiţi, furioşi, etc.) sau noi înșine putem să devenim creatori de energii negative prin propriile gânduri și sentimente (frustrare, depresie, anxietate, etc.).

Blocajele apar mai întâi la nivel energetic şi mai târziu se instalează în corpul fizic, relaxarea minţii şi eliberarea de stres fiind factori importanţi în orice proces de vindecare.

Uleiurile esenţiale îndepartează energiile negative care au pătruns în câmpurile noastre, reamintesc corpului să revină la starea lui inițială de echilibru, de armonie, de sănătate şi ajută organismul să îşi regăsească propria putere de regenerare.

– combate depresia, anxietatea, insomniile, stresul şi oboseala cronică;
– stimularea sistemului imunitar;
– echilibrarea sistemului nervos;
– afecţiuni musculare şi articulare;
– afecţiuni ale aparatului digestiv;
– afecţiuni ale aparatului respirator;
– reglarea funcțiilor endocrine;
– afecţiuni cutanate;
– efect antiseptic, intiinflamator, analgezic, decongestionant, antispasmodic, antibacterian;
– sindrom premenstrual şi menopauză;
– echilibrare la nivel emoţional şi spiritual;
– înlătură blocajele energetice şi emoţionale;
– induce o stare de bine, de relaxare, de echilibru interior.

– sarcină;
– alergii la anumite plante.