Masaj Compress Herbal Thai Therapy

/    /  Masaj Compress Herbal Thai Therapy

Utilizarea plantelor în scop terapeutic s-a născut o dată cu omul, şi aproape imediat ce acesta a învățat să scrie, a consemnat descrieri ale proprietăţilor curative ale acestora. Ajutaţi de instict, prin observaţie, experienţă şi inteligenţă, oamenii au învățat să îşi aleagă din mediul înconjurător cele mai utile plante şi să le folosească în scop profilactic sau curativ.

Terapia Compress Herbal Thai este practicată cu scop terapeutic de peste 5000 de ani şi a fost introdusă în Thailanda de către primii călugări budişti din India. Manevrele şi tehnicile de masaj utilizate în această terapie se realizează cu presiune uşoară, cu ajutorul unor săculeţi (comprese) ce conţin o selecție de plante medicinale, încălziţi în baie de aburi.

Sub efectul aburului, plantele eliberează ingredientele active ce vor fi absorbite în corp la nivelul pielii. În acelaşi timp vor fi resimţite atât efectele aromaterapeutice ale plantelor, cât şi efectele termice ale compreselor.

Plantele acţionează la nivel energetic, vibraţia plantei rezonează cu vibraţia celulelor umane, eliminând blocaje, fiind astfel reglate funcţiile unor organe şi/ sau sisteme.

– induce o stare de relaxare profundă;
– înlătură stresul şi oboseala atât în plan emotional, cât şi mental;
– hrănește pielea în profunzime şi favorizează procesele de exfoliere şi regenerare prin înlăturarea impurităţilor şi a celulelor epiteliale moarte;
– îmbunătăteşte circulaţia sanguină şi pe cea limfatică;
– stimulează buna funcţionare a organelor interne;
– are efect decontracturant şi efect antialgic în afecţiuni ale aparatului musculo-tendinos;
– ameliorează simptomele afecţiunilor aparatului respirator;
– are efecte antiinflamatoare şi antiseptice;
– eliberează meridianele energetice, prin deblocarea în plan fizic a durerilor şi eliminarea toxinelor, restabilind astfel echilibrul interior;

– sensibilitate la căldură;
– afecţiuni dermatologice: eczeme, dermatite, foliculită, infecţii ale pielii;
– hipertensiune arterială;
– insuficienţă venoasă;
– boli neurologice grave, epilepsie;
– alergii la anumite plante;
– afecţiuni în care căldura poate înrăuţi starea generală