Insuflații cu Ozon

/    /  Insuflații cu Ozon

CE SUNT INSUFLAȚIILE CU OZON?

Terapia cu oxigen-ozon reprezintă o formă revoluƫionară de tratament cu efect anti-viral, anti-bacterian şi antifungic în aplicările topice. La nivel general şi local, insuflaƫiile cu ozon au efecte antiinflamatoare, analgezice, fibrinolitice, imunomodulatoare. Datorită eficienƫei sale oxigeno-ozonoterapia este utilizată pentru tratarea unui număr mare de afecƫiuni, dar si pentru profilaxie.

CARE ESTE PROCEDURA?

O cale de administrare sistemică a oxigen-ozonului este insuflaƫia rectală. Aceasta se realizează prin introducerea în rect a unei sonde Nelaton prin care se introduce ozonul. Absorbţia acestuia se realizează la nivelul pereţilor intestinului gros, de unde intră în circuitul sanguin.

Indicaţiile terapeutice sunt numeroase: afecƫiuni ale sistemului digestiv, colite, fistule anale, boala Crohn, rectocolita ulcerohemoragică, afecƫiuni ale ficatului (hepatite, ciroze, steatoza, toxicitate), boli autoimmune, oncologie, geriatrie, anti-aging.

O altă modalitate de administrare a ozonului este insuflaƫia vaginală. În urma acestui tratament, beneficiile se adresează întregului aparat reproducător feminin. Astfel, ozonul luptă împotriva infecƫiilor bacteriene şi fungice, are efect de diminuare a durerilor specifice afecƫiunilor pelviene (anexita), tratarea acestora si reducerea disconfortului si inflamațiilor aparatului genito-urinar feminin. Aceasta terapie favorizează refacerea florei microbiene normale, o bună funcƫionare a organelor asociate şi chiar îmbunătăţirea capacităţii reproductive.

BENEFICII:

Procedură simplă, nedureroasă, minim invazivă (se utilizează sonde subţiri pentru procedura de insuflaƫii);
Durata scurtă a tratamentului – câteva minute;
Gradul mare de adresabilitate (categorii de afecƫiuni, caracter cronic/ acut);
Potenţialul de prevenire a unor afectiuni grave;
Optimizarea sănătăƫii, a stării de bine şi creşterea performanţelor fizice şi psihice
Și, nu în ultimul rând, efectul ANTI-AGING!

Încearcă și sauna cu ozon și beneficiile ei!