Consult medical integrativ

/    /  Consult medical integrativ

Medicina Integrativă are la bază conceptul abordării medicale a pacientului dintr-o perspectivă holistică, urmărind în permanență menținerea echilibrului dintre spirit, minte și corp, condiție esențială pentru îndeplinirea premiselor optime de facilitare a proceselor naturale de restabilire a stării de sănătate.

În acest scop, se utilizează întregul arsenal diagnostic și terapeutic disponibil: alopat, complementar și alternativ, într-o manieră personalizată, adaptată particularităților și necesităților pacientului.

Abordarea pacientului în evaluare și tratament se face pe cele 3 paliere:
1. Nivelul spiritual (cuantic, informațional și energetic), cel mai subtil dintre ele, unde se determină perturbările câmpului energetic al organismului, care de regulă preced sau însoțesc tulburările funcționale organice, intervenindu-se la nivel informațional și vibrațional, prin mecanisme de reechilibrare, bazate pe biofeedback, pentru “repararea” vulnerabilităților depistate și restabilirea matricei energo-informaționale, suportul cibernetic al homeostaziei organismului;
2. Nivelul mental (psiho-emotional), de asemenea imaterial, reprezentat de complexul gândurilor și emoțiilor pe care le experimentează pacientul, cu rol determinant în modularea răspunsului organismului, din punct de vedere neurovegetativ, atât în sensul blocajelor, cât și a facilitării mecanismelor naturale de apărare, în fața tendinței de destabilizare a sistemului corpului omenesc de către factorii perturbatori externi sau interni.
3. Nivelul corporal (fiziologic și metabolic), nivelul material, unde tulburările funcționale și manifestările bolilor sunt deja sesizabile prin semiologia și simptomatologia specifică acestora, evoluția lor fiind puternic influențată de restabilirea echilibrelor la nivelurile superioare.

Plecând de la aceste premise, Clinica Eliade dispune de o gamă variată de terapii, care, asociate tratamentelor alopate specifice, grăbesc timpii de recuperare și consolidează rezultatele, reducând riscurile de recidivă și tendința de cronicizare a bolilor.

Ca urmare a experienței clinice dobândite și a frecvenței afecțiunilor tratate, am elaborat un set de protocoale terapeutice, care se personalizează pentru fiecare pacient în parte, în funcție de afecțiunile pe care le prezintă și de stadiul acestora, în urma unui Consult Integrativ, pentru evaluarea profilului clinic și paraclinic al pacientului:
1. Protocol pentru diabet tip II și boli de nutriție (obezitate);
2. Protocol oncologie;
3. Protocol pentru combaterea efectelor adverse ale menopauzei;
4. Protocol pentru tratarea osteoporozei;
5. Protocol pentru afecțiunile reumatice și inflamatorii cronice;
6. Protocol pentru tratarea HTA a bolilor cardiace și vasculare;
7. Protocol pentru tratarea afecțiunilor alergice, astmului bronșic;
8. Protocol pentru tratarea hemoroizilor, a fisurilor și a fistulelor anale;
9. Protocol pentru tratarea bolilor infecțioase cronice (Hepatite B, C, Boala Lyme, Otite, Rinite, Sinuzite, Bronșite cronice, etc.);
10. Protocol pentru deparazitare și detoxifiere;
11. Protocol pentru tratarea bolilor cronice degenerative cu componentă autoimună (scleroză multiplă, Boala Alzhaimer, Artrită reumatoidă, Boala Chron, Lupusul, Psoriazisul, etc.);
12. Protocol pentru afecțiuni locomotorii, recuperare post-traumatică sau post-chirurgicală;
13. Protocol pentru ȋntreținere, remodelare corporală și anti-aging.

Aceste protocoale au în vedere beneficiile pe care le aduce fiecare terapie în parte la facilitarea procesului de recuperare a stării de echilibru a organismului, pe toate palierele sale funcționale, acționând sinergic și simultan, în directia restabilirii sănătății într-un mod sustenabil.

Combinația optimă a mixului terapeutic este stabilită de către medicul care acordă Consultul Integrativ inițial, pe baza istoricului medical documentat, a anamnezei, a examenului clinic și a evaluării globale a statusului bioenergetic al pacientului (metoda ASYRA), fiind personalizat nevoilor acestuia, pentru redobândirea echilibrului funcțional, esențial pentru menținerea stării de sănătate.

Clinica Eliade prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul de a raspunde solicitarii dumneavoastra. Aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dumneavoastra cu caracter personal, rectificarea sau stergerea acestora, de a restrictiona prelucrarea lor sau de a va opune prelucrarii, precum si dreptul la portabilitatea datelor. Pentru mai multe detalii in legatura cu prelucrarea datelor personale va invitam sa consultati Poltica de Confidentialitate a site-ului nostru.