Lorem ipsum gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum. Sofisticur ali quenean.

INSTAGRAM

Anxietatea poate fi tratată în mod natural?

  /  Medicina Integrativa   /  Anxietatea poate fi tratată în mod natural?

Anxietatea este o emoƫie pe care cu siguranƫă majoritatea dintre noi am simƫit-o la un moment dat. Cu atât mai mult în contextul actual…

Oamenii sunt îngrijorați de situaƫia lor economică, de accesul la alimente și la consumabilele casnice. Mulți sunt îngrijorați de sănătatea lor și a celor dragi.

Chiar şi înainte de toate acestea, anxietatea a fost o problemă serioasă pentru multe persoane.

În acest articol, explorăm ce este anxietatea, simptomele ei și factorii care declanșează anxietatea. De asemenea, veti descoperi cum să reduceți anxietatea în mod natural printr-o dietă antiinflamatorie de vindecare și un stil de viață sănătos.

Ce este anxietatea?

Anxietatea poate fi caracterizată ca o frică sau îngrijorare cu privire la ceva care se întâmplă în viitor, cum ar fi situații stresante, periculoase sau necunoscute. Aceste situații pot fi reale sau percepute. Anxietatea este răspunsul natural al organismului dumneavoastră la stres.

Anxietatea ocazională este complet normală. Ca de exemplu, înaintea unui eveniment important, al unui interviu de muncă sau vorbitul in public. Cu toate acestea, experiența de anxietate intensă, excesivă sau persistentă, frica sau îngrijorarea poate interfera cu calitatea vieții și a sănătății tale.

Sentimentele persistente și intense de anxietate pot fi greu de controlat și vă pot împiedica sa va desfasurati activitățile zilnice, cele de la locul de muncă, activitatea școlară, relațiile și viața socială. Unele persoane chiar se confruntă cu atacuri de panică caracterizate prin sentimente bruște de anxietate sau teamă care pot dura câteva minute sau mai mult.

Dacă simtiti anxietate timp de șase luni sau mai mult si aceasta interferează cu viața dvs., este posibil să aveți o tulburare de anxietate, cum ar fi anxietatea generalizată, tulburarea de anxietate socială, fobiile sau o altă formă de anxietate.

Simptome de anxietate

Simptomele anxietății pot diferi de la o persoană la alta, în funcție de situație și forma de anxietate pe care o simtiti. S-ar putea să experimentați palpitatii ale inimii sau chiar puteți avea atacuri de panică înfricoșătoare sau coșmaruri.

Semnele comune de anxietate pot include:

    • Frecvența cardiacă crescută
    • Respirație rapidă
    • Senzația de încordare
    • Senzația de nervozitate
    • Senzația ca esti în pericol
    • Nelinişte
    • Probleme de concentrare
    • Sentimente de stres, de suferință, de temere sau de griji
    • Frică generală intensă sau îngrijorare
    • Frică intensă sau îngrijorare pentru o situație, un loc, o persoană sau o activitate specifică
    • Senzația de control
    • Transpiraţie
    • Senzatia de oboseala
    • Probleme gastrointestinale
    • Pierderea sau creșterea poftei de mâncare
    • Dificultate pentru a adormi
    • Deconectarea dintre corp și minte
    • Gânduri dureroase sau îngrijorătoare pe care nu sunteți capabili să le controlați
    • Coşmaruri
    • Atacuri de panică

5 moduri de a reduce anxietatea în mod natural

Tratamentele convenționale de anxietate includ adesea medicamente farmaceutice. Cu toate acestea, aceste medicamente nu abordează cauza sau încearcă să rezolve pe deplin problema. Este însă posibilă reducerea anxietății în mod natural printr-o dietă nutritivă, un stil de viață sănătos și suplimente adecvate.

Strategiile următoare sunt cheie pentru a reduce anxietatea pe care o simțiți și drumul către bunăstare fizică și mentală.

Încearcă Terapia Florală Bach – Terapia Emoƫiilor

Starea de linişte mentală, de control asupra gândurilor nedorite, de stopare a invaziei scenariilor negative şi a haosului mental, reduce capacitatea de concentrare, ceea ce favorizează găsirea rapidă a soluƫiilor adecvate la provocările şi confruntările cărora le suntem supuşi.

O minte limpede şi calmă devine cadrul eficient pentru a ne putea concentra pe lucrurile importante şi plăcute, pentru a trăi o viaƫă având sentimentul de înflorire, acƫionând conectaƫi la inteligenƫa superioară, la sinele divin.

Esenƫele florale utilizate în Terapia Florala Bach neutralizează efectele şocurilor emoƫionale sau fizice, reducând agitaƫia interioară, oferind suportul confortabil prin curăƫirea mentală.

În acestă perioadă, specialistul Clinicii Eliade în Terapia Florala Bach, Dana Săvoiu, realizează CONSULTATII ONLINE GRATUITE, oferind posibilitatea de a primi un remediu prin curier pentru starea de anxietate, pentru atacuri de panică sau frici. Puteƫi programa o sesiune cu ea chiar acum aici.

Dieta antiinflamatoare

O dietă antiinflamatoare este esențială pentru sănătatea dvs. generală, inclusiv pentru sănătatea dvs. mentală. Îndepărtați orice alimente care pot declanșa anxietate, inclusiv zaharuri rafinate, uleiuri vegetale procesate, alimente procesate, ingrediente și arome artificiale, gluten, cofeină și toxine.

În schimb, apelați la alimente bogate în nutrienți, antiinflamatoare și vindecătoare, inclusiv cele verzi cu frunze, cum ar fi kale, spanac, legume non-amidonice, cum ar fi castraveți și țelină, ierburi și mirodenii, precum turmeric, ghimbir, rozmarin și scorțișoară, fructe cu un indice glicemic scăzut, precum fructe de pădure și lămâie, grăsimi sănătoase, cum ar fi avocado, ghee și unt organice, ulei de nucă de cocos, proteine curate, cum ar fi carnea organică, vânatul sălbatic și ouăle organice, nuci și semințe pentru fibre, precum și alimente fermentate, cum ar fi varza și kefirul.

Reduce stresul și prioritizează somnul bun

Anxietatea este răspunsul natural al organismului dumneavoastră la stres. Stresul ridicat și cronic și lipsa unui somn de calitate pot declanșa anxietate. Pentru a reduce anxietatea, este crucial să reduceți stresul și să acordați prioritate somnului bun.

Fă ce poți. Pentru a vă reduce nivelul de stres, încercați rugăciuni, exerciții de respirație, recunoștință zilnică, jurnalizare, practici spirituale, plimbări prin natură și timp de calitate alături de cei dragi. Exersați afirmațiile pozitive și învățați să vi le reformulati pe cele negative.

Pentru a-ți susține ciclul de somn, încearcă să te culci și să te trezești la aceeași oră în fiecare zi. Dezvoltați o rutină de noapte care funcționează pentru tine. Opriți aparatele electronice înainte de culcare. Implicați-vă în activități de relaxare și savurați un ceai calmant din plante înainte de culcare. Investește într-un pat confortabil, cearceafuri și perne.

Îmbunătățirea sănătății sistemului digestiv și a motilității intestinului

Intestinul îți afectează creierul și starea de spirit, iar sănătatea intestinală compromisă și dezechilibrul florei intestinale pot declanșa anxietate. Îmbunătățirea sănătății intestinale și a motilității intestinale este esențială pentru a preveni anxietatea.

 

Este foarte important să vă calmați corpul și să vă mâncați mâncarea într-o stare relaxată. Acest lucru vă va ajuta organismul să producă suficiente sucuri digestive pentru a descompune, steriliza și absorbi substanțele nutritive. Când sunteți stresați, nu veți putea digera alimentele în mod eficient. Dacă mănânci din mers des, cel mai bine este să faci smoothie-uri și mâncăruri ușoare pe care sistemul tău digestiv le poate procesa rapid în aceste perioade mai stresante.

Fă mișcare

Exercițiile fizice au beneficii enorme pentru sănătatea dvs. mentală. Lipsa de mișcare poate declanșa anxietate și crește dezechilibrele. Cercetările au arătat că exercițiile fizice obișnuite pot reduce frecvența și intensitatea anxietății și atacurilor de panică.

 

Dacă poți … Când poți, fă exerciții fizice în mod regulat, de 20 până la 30 de minute de 5 ori pe săptămână și mișcă-ți corpul în fiecare zi, găsind diferite forme de exercițiu care funcționează pentru tine.

Exercițiile de întindere și posturare s-au dovedit că au beneficii atât pentru sănătatea fizică, cât și pentru sănătatea mentală și pot ajuta la combaterea anxietății. Antrenamentele pilates sunt exerciții cu impact scăzut care ajută la mobilizarea corpului în timp ce îți calmează mintea.

Faceți exerciții fizice zilnic dansând pe melodia preferată, alergând cu copiii și jucându-vă cu animalele de companie. Amintiți-vă să vă distrați.

Și, din nou, în timp ce lucrați acasă, asigurați-vă să vă ridicați și vă deplasați în mod regulat.

În concluzie

Anxietatea este răspunsul natural al organismului dumneavoastră la stres. Cu toate acestea, anxietatea frecventă, excesivă și persistentă poate interfera grav cu viața ta și îți poate afecta sănătatea generală.

Specialiştii Clinicii Eliade vin în sprijinul tău în această perioadă a izolării la domiciliu cu serviciul de CONSULTAȚII ONLINE de care poƫi beneficia GRATUIT. Programează acum CONSULTAȚIA TA ONLINE GRATUITĂ.

Leave a Comment:

Coșul tău