10 modalități de a-ți fortifica sistemul imunitar

  /  Prevenție   /  10 modalități de a-ți fortifica sistemul imunitar

În fiecare an, se pare că apare câte un virus la nivel global care induce spaima in toți locuitorii acestei Planete. Din cauza mass-mediei, oamenii din întreaga lume se tem că ar putea muri de acest virus. Coronavirusul, subiect intens discutat în acest an afectează persoanele cu sistem imunitar slăbit, asa ca este momentul să vă stimulați sistemul imunitar mai mult ca oricând, deoarece un corp sănătos depinde de un sistem imunitar puternic. Există câteva lucruri pe care le puteți face zilnic pentru a vă stimula sistemul imunitar pentru a preveni pătrunderea bolilor în corp.

Un sistem imunitar puternic începe din intestin

Știați că mai mult de 80% din celulele dvs. imune se afla în intestin? Deci, cel mai important mod de a avea un sistem imunitar puternic este să vă concentrați asupra sănătății intestinului. Fortificandu-ne sănătatea intestinului, este mai puțin probabil să dezvoltăm alergii, probleme autoimune și boli.

Sistemul imunitar are rolul de a ne proteja împotriva invadatorilor, cum ar fi virușii, bacteriile și alte corpuri străine. Când sistemul imunitar devine deficitar, corpul își pierde capacitatea de a lupta împotriva bolilor și infecțiilor.

Iată 11 moduri de a-ți sistemul imunitar:

1. Suplimente pentru sănătate

Există multe suplimente care susțin sănătatea imună. Există câteva pe care le recomandăm zilnic pentru a menține sistemul imunitar puternic, prevenind în același timp orice boală: Probioticele, Vitamina C şi Zincul.

2. Includeți supa de oase în alimentația dumneavoastră

Există un motiv bun pentru care bunicile noastre ne-au spus să mâncăm supa de pui de casă atunci când avem de-a face cu o răceală sau cu gripă. Colagenul natural, gelatina și aminoacizii contribuie la îmbunătățirea sănătății intestinului, precum și la susținerea sănătății celulelor imune individuale, cum ar fi limfocitele.

3. Limitați antibioticele și alte medicamente

Antibioticele și alte medicamente fac ravagii la nivelul intestinului. Durează aproximativ 6 luni pentru ca intestinul nostru să se refacă de la o săptămână de antibiotice. De asemenea, analgezicele precum ibuprofenul afectează intestinul și slăbesc sistemul imunitar.

4. Mergeți la sauna

Există multe studii care arată că utilizarea saunei și transpirația la temperatura ridicată îngreunează supraviețuirea virusurilor și bacteriilor. Mersul la sauna în mod regulat regleaz sănătatea globulelor albe din sânge și, prin urmare, stimulează sistemul imunitar. De asemenea, transpirația ajută la eliminarea toxinelor care ar putea provoca boli sau inflamații.

Însă dacă temperaturile ridicate ale unei saune tradiționale sunt prea mult pentru anumite persoane, Sauna cu Infraroșii din cadrul Clinicii Eliade poate oferi beneficiile unei saune fără căldura extremă.

Din ce în ce mai multe cercetări dovedesc faptul că saunele cu infraroșii au o influență foarte mare în menținerea sănătății organismului, putând declanșa mecanismele naturale de VINDECARE și ANTI-AGING ale corpului.

Sau puteți alegeți sa  beneficiati de avantajele multiple ale Saunei cu Ozon, care, pe lângă beneficiile căldurii, adaugă avantajul Ozonului primit transdermal.

5. Soare

Sistemul imunitar este afectat de vitamina D. Când organismul este deficitar în vitamina D, există o posibilitatea de a contacta mai ușor bacterii sau virusuri. Vitamina D este necesară pentru un sistem imunitar puternic și este importantă pentru tratamentul și prevenirea problemelor autoimune.

Așadar, de câte ori aveți ocazia serviți o porție de soare, deci o porție de sănătate şi bucurie.

6. Alimentele sunt medicamentul dvs.

Ceea ce consumați poate crește sau nu inflamația intestinului care duce la un răspuns imunitar mai slab. Consumul de alimente care nu sunt procesate, artificiale, fără antibiotice și organice și, de preferință, fără zahăr, vă vor ajuta să vă stimulați sistemul imunitar. Încercați și includeți superalimente în dieta dvs. pentru a adăuga vitamine, substanțe nutritive și antioxidanți care vă îmbunătățesc puterea imunitară ce includ usturoi crud, miere de Manuka, ciuperci, turmeric, ghimbir, ulei de oregano.

Specialistul in Nutritie si Dietologie al Clinici Eliade, Alin Ghinea, vă poate oferi mai multe detalii despre fitoterapie, nutriție şi plantele medicinale ce întăresc imunitatea naturală, ele fiind o sursă de vitamine și minerale naturale, ce combat radicalii liberi, care sunt cauza majorității bolilor degenerative și cronice, precum și a îmbătrânirii premature a organismului.

7. Exerciții fizice

Există multe beneficii pentru exercițiile fizice regulate. Nu numai că sunt bune pentru inimă, stare de spirit si mentinerea unei greutati adecvate, dar exercițiile fizice regulate pot contribui la fortificarea sistemului nostru imunitar și la răspunsul la infecții.

In cadrul Clinicii Eliade Clinica Eliade mișcarea și tratamentele multiple, sunt combinate într-un mod unic în același echipament devin bucurie!

Aceste echipamente combo de ultimă generație îmbină multiple tratamente anti-aging, detoxifiere, tonifiere și fitness!

8. Somnul

Lipsa somnului a fost legată de o scădere a activității celulelor imune. Este important să vă asigurați că dormiți 7-9 ore pe noapte. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a dormi, încercați să luați 2-3 mg de melatonină.

Vă recomandăm terapia prin biofeedback SCENAR– pentru reglarea activității neurotransmițătorilor care intervin în transmiterea influxului nervos în sistemul vegetativ şi astfel în mecanismele somnului.
De asemenea, terapia craniosacrală, cu rol în echilibrarea sistemului nervos central.

9. Managementul stresului

Studiile au arătat că includerea chiar și a câteva minute de meditație pe zi poate ajuta la îmbunătățirea funcției imune. Stresul regulat poate elibera cortizol care interferează cu capacitatea celulelor albe din sânge de a comunica cu corpul, suprimând astfel răspunsul nostru imunitar.

Stresul emoțional este astăzi principala cauză a dezechilibrelor întregului organism.
Stresul cronic ajunge sa ne destabilizeze viețile si uneori nici nu suntem conștienți în ce fază gravă ne aflăm.
Pentru prevenție şi tratament, vă propunem câteva terapii mai puțin cunoscute, alături de diverse tipuri de masaje pe care le oferă clinica noastră şi care pentru multiplele beneficii, ar trebui incluse în stilul de viață.

Terapia Craniosacrală lucrează cu structurile țesuturilor moi ale corpului și cu fluxul de lichid cefalorahidian aflat între cap și baza coloanei vertebrale.

Aceste structuri și fluide protejează, susțin și hrănesc creierul și măduva spinării facilitând diminuarea efectelor resimțite de organism în condiții de stres acut alături de Terapia Florală Bach – Terapia Emoțiilor – care acţionează asupra stărilor emoţionale, echilibrându-le si redând armonia dintre trup, minte şi suflet

Fortificarea sistemului imunitar este cea mai bună metodă de prevenție a contactării virusurilor sau bacteriilor.  Incluzând aceste sfaturi în viața ta, îți vei fortifica sistemul imunitar care este calea către longevitate și, de asemenea, si nu numai  să vă simțiți mai bine, ci şi să arătați mai bine.

În clinica noastră frumuseƫea şi complexitatea actului medical vin din faptul că marea majoritate a terapeuƫilor sunt formaƫi în medicina convenƫională şi au ales să practice medicina integrativă datorită experienƫelor personale la care medicina convenƫională nu a mai avut răspuns. Specializarea lor în Medicina holistică vine din convingere, aceasta devenind în timp o vocaƫie.

Leave a Comment:

Coșul tău